torsdag 30 augusti 2007

Förlovnings dag!


I morgon firar jag och mannen i mitt liv våran 22:andra förlovnings dag! Oj - vad har alla år tagit vägen? Vi förlovade oss i Tällberg på hotell Dalecarlia - i ett litet sött hus en bit från hotellet. Vi var där med Sala Storband på någon tillställning och jag kunde förstås inte tiga utan berättade sen på kvällen för några av våra vänner att ringen fanns på mitt finger. Någon skvallrade sen för den spelande orkestern om oss - så spelade dom upp till vals och maken och jag fick näst intill dansa brudvals........sen blev vi bjudna av hotellet på likör till kaffet.
I morgon kväll kan det tänkas att vi äter något gott och med all sannolikhet tar vi nog även nått gott att dricka. Fin musik som vi gärna dansar till blir det också - det händer allt som ofta att maken bjuder upp till dans här hemma i vårat vardagsrum!

Tack älskade du för alla fina år!

Jag älskar dig som härifrån
och till månen
och tillbaka igen!

På bilderna idag ser ni en liten vacker glaskupa jag ställt på ett fat som dekorerats med ett glashjärta och vackra pärlor - det får bli en liten symbol för min kärlek till maken!

Stor kram till er alla!
ylvan

2 kommentarer:

Stina sa...

Grattis, säger jag...

Så fint du gjort. Kram Stina

Stina sa...

Ja, du MÅSTE till Idéhuset. Jag var där igår. Hittade nåt såklart. Kram