lördag 11 augusti 2007

Ensamm hemma

I går när maken var hem till sin bardoms byggd på träff med bröder och andra gamla ungdommsvänner så tog jag fram symaskinen och gasade lite jag med. Resultatet ligger nu i kökssoffan och jag tycker själv att den pryder sin plats. Baksidan av kuddfodralet är enfärgat i grönt, grönt och vit ihop tycker jag är fint! Nu ska jag nog gå ut i solen en stund och se om jag ta ett kort på våran clematis som blommar helt underbart och vilt och vet ni - även den är vitblommande men jag berättar mer sen!

kram ylva

5 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Ljuvlig kudde! Tack för kiken på min blogg, är också "nybörjare", men märker att man lär sig ganska kvickt!! Må så gott! Kram!

Solsjö - Under en vind sa...

En sak till, kika in på mitt äldre inlägg om Go´nattnissar så ser du vad som åtsdakommits i symaskinen...Mer kommer säkert! Kram!

Sagalisa sa...

Grattis till en fin blogg!!!Visst är det roligt men lite klurigt innan man kommit igång,jag kunde inget om data förut.....Jättefin kudde!Anna

Stina sa...

Men vad duktig du är.

Tack, för idag. Det var jätteroligt att ni kom hit och hälsade på. Gulliga döttrar har du med.
Hoppas att jag inte babblade så ni blev trött på mig.

Kram Stina

Stina sa...

Hej, sötnos. Snart har du fixat hemmet. Säkert! Kramis