måndag 13 augusti 2007

Datahaveri.....

Min dator vill inte vara med.......igår när jag äntligen skulle få sitta en liten stund vid datorn och lägga in bilderna jag lovat på våran vilda clematis så slutade först internet att fungera och sen så var datorn helt låst....inte såg det nå bättre ut innan jag åkte iväg till jobbet i morse heller. Å inte har jag hunnit kollat runt nått hos er och heller inte kunnat svara er som kommenterat mitt föra inlägg. Hoppas nu att Sebbe är ledig i kväll så att lilla svärmor kan ringa och störa igen........

Annars var dagen så trevlig så igår; Mina döttrar och jag var på loppis hos Stina - Hemma på landet - vilket vackert hem hon har!!!!!! Och där till är hon trevlig :) puss och tack för igår Stina! Lite fina saker fick jag allt med mig hem därifrån :) och massor av inspiration förstås!!!

På kvällen var döttrarna med respektive hem på middag och av Sebbe och Linnea fick vi ett jättefint väggord - men det får jag visa när min dator vill fungera igen. Nu måste jag sätta fart och arbeta igen - lite segt så här första dagen efter semestern men nu är iallafall mer än halva dagen gjord!

kram ylva

4 kommentarer:

Stina sa...

Tack själva! Det var verkligen roligt att ni kom hit. Kram Stina

Solsjö - Under en vind sa...

Förstår dig!!! Har också bekymmer med min till & från....Otroligt irriterande!!! Hoppas du får ordning på den snart! Kram!

Solsjö - Under en vind sa...

Trädgårds möblerna Gammeldags som jag har är nya, de är köpta på vår marknad här i samhället. Marknaden sker en gång/månad tio gånger per år. Där finns en man som tillverkar dessa möbler för hand och säljer till hyfsad peng. Måla fick vi göra själva.... Kram!

Karin Krut sa...

Hej Ylva. Roligt att du kom på ett litet besök! Visst kan man bli lite galen när datorna inte funkar som den ska ;) Hoppas få se blomman snart. Visst får du länka :)
Karin