fredag 29 augusti 2008

Morfar och Sara Augusti 2008

Uj vad dagarna går fort och inte räcker tiden heller som man vill, men nu är det äntligen fredag och helgen är framför. Nästa vecka får vi besök från Tyskland och jag har tagit semester hela veckan. Om man sen hinner sitta vid datorn eller scrappbordet är en helt annan fråga. jag har i alla fall lyckats sitta några stunder i veckan vid mitt scrappbord och ovan ser ni vad det blev. Jag köpte så jättefina swirlstämplar från Magdas när jag handlade sist så jag har bara väntat på ett tillfälle när det skulle passa att prova. För ovanligheten har jag inte använt papper från Basic Grey men nu blev det så att jag la en liten order i går på.......jo just - lite mer Basic Grey - den nya kolektionen är bara hur fin som helst!!


Nu väntar jag på att maken ska dyka upp här hemma så ska vi ta Ludde på en promenad. Idag har jag återigen jobbat hemifrån och efter en hel vecka med husse på jobbet så njuter även Ludde av att få vara hemmahund! Något som är mindre bra är att han är enormt utsatt för fästingar - äckel, päckeldjur - jag tror att jag har tagit minst 10 st idag samt två som ännu inte satt sig fast. Tur att han inte ligger i min säng och sover........Har ännu inte hunnit scrappa något på våran "lilla" Ludde men väl tagit en del kort - nedan ligger han på golvet och busar med Linnea!









Önskar er alla en skön helg!
kram ylva

Inga kommentarer: