fredag 22 augusti 2008

Du är musiken i mitt hjärta Augusti 2008


För någon vecka sedan beställde jag ett månadspaket från SkaparLusten. Helt underbart i rosa toner, med tanke på att jag har två döttrar skulle man kunna tro att rosa LO´s är vanligt förekommande - men icke - tror på sin höjd att jag har gjort en enda tidigare. Varför kan man ju då fråga sig - och jag vet faktiskt inte varför, jag gillar rosa, har ofta rosa tröjor eller varför inte nagellack i rosa men Lo`s i rosa nja. Men det kommer kanske att bli lite ändring för i månadspaketet fanns fler fina papper och dekorationer att välja på - nu gäller det bara att hitta några foton som kan tänkas passa, får nog ta och kolla igenom mina högar. I dag har det för ovanligheten inte kommit något regn, jag har förmånen att kunna jobba hemifrån när tillfälle ges och i dag har det varit en sån dag. Snacka om att jag tycker det är lyx på hög nivå när jag inte behöver gå upp förens 6,30, inget fix av hår, inget smink, bara koka kaffe och knäppa igång datorn! I dag passade jag också på att ta en timmes friskvård så Ludde och jag gick en riktigt lång promenad, underbart skönt att få gå i solen utan att behöva regnkläder och gummistövlar. Jag hoppas på att snart kunna visa någon Lo med våran nya familjemedlem - han är så himla söt men oj så stor! Nu ska jag ta och ordna en silltårta till morgonkvällens kräftskiva som vi är bjudna på, sen hoppas jag på en liten stund i min scrapphörna.
Ha det gott och på återseende!
kram ylvan

1 kommentar:

Anonym sa...

Så duktig du är lilla mamma! Riktigt tjusigt!