fredag 15 augusti 2008

Mars 2008 på väg

Efter ett uppehåll med scrappandet har jag åter kommit igång!!! Å så roligt det är - har du inte provat så kan jag varmt rekommendera denna underbara och stimulerande sysselsättning!! Timmarna bara flyger iväg när man sitter vid skrivbordet och väljer och vrakar bland alla vackra papper och dekorationer. Jag har i hela mitt liv älskat papper - i min barn och ungdom inhandlades alltid vackra brevpapper och för att inte tala om block.......hos mina föräldrar har man till helt nyligen avslutat projektet att använda alla min gamla block till att skriva handlingslistor på! Betänk då att jag är 40 och lite till, många block var det! Lo`n ovan är till min Sara, bilden ska symbolisera att hon är på väg - till vis del från oss vilket är naturligt med tanke på att hon är 18 år, men också att vi alltid är på väg - lär oss nya saker och får mer erfarenhet. Ljuset silar så härligt mellan träden och när kortet togs så var det en verkligt härlig höstdag!

Kram för nu!

Inga kommentarer: