söndag 17 augusti 2008

Mars 2008 Systrar söta

Systrar söta mmmm........ så är det verkligen, två så härliga och rara döttrar har vi! Fotot är taget på Fars Dag 2007 och det dom sitter och tittar i är mitt första scrappalbum. Att stämpla på mina projekt hör till det jag gillar! Nu ska jag försöka få färdigt en Lo om min knasiga man - han är inte riktigt som andra han! Hoppas på att hinna fotta mina senaste projekt medans det är lite dagsljus, ja dagsljus och dagsljus här är mulet som bara den och regnet hänger i luften. Vi har som tur är redan varit på promenad med Ludde och inte mindre än 5 st fästingar lyckades jag plocka bort när vi kom hem - blä för dessa äckeldjur!
Må gott så ses vi förhoppningsvis lite senare igen idag!
kramen!!

1 kommentar:

webmosterhelene sa...

Hej Ylva, vad roligt att du kikade förbi!! Ska kika runt här i din blogg, måste ju spana vad du gör! Hoppas allt är bra med dig!

Klart du får länka, det är bara skoj!

Kram
/Helene