söndag 17 augusti 2008

Vinter Lo`s skapade 2008

Härliga vinterfoton på Sara och Linnea!


Om du vill se bilderna bättre så dubbelklicka på bilden!



Det är kul att skapa med många foton!


Det var verkligen jätteroligt att tjejerna tog med sig kameran ut den här härliga vinterdagen och att dom fortfarande har barnasinnet kvar....vem drömmer inte om att göra en och annan snöängel - men det blir liksom aldrig av.

Just nu önskar jag mig en scanner....går inte bra att fota av Lo´s när det är så här mulet och trist....och vad har vi framför oss om inte en massa dagar med mörker! Får se om inte maken kan tänka sig att vi behöver en sådan.....Så mina senaste projekt får jag visa en annan dag när ljuset är lite bättre!
Ha det gott nu och jag önskar er alla en bra start på den nya veckan!

Kramen!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.