måndag 18 augusti 2008

cool & kul augusti 2008



Äntligen kom jag mig för med att ta itu med dessa foton på Sara från sommaren 2005. Sara och hennes kompisar smög ombord på en båt och korten är tagen med en mobilkamera. Jag har länge sökt efter ett papper med militärmönster men inte hittat något. Letade nu i min mapp med papper från Basic Gray - jag gillar tydligen dessa papper för jag tror att jag i särklass har flest av det märket, lite kul att jag inte tänkt på det tidigare :) Lo`n som har ordet kul som rubrik är efter en skiss av webmosterhelen från 07 och den andra är efter en skiss av Camilla/Smörblomman från 08. Ljuset var inte det bästa i kväll heller för fotografering men men jag varken orkar eller vill vänta ända till helgen och dagsljus!
Önskar er alla en fortsatt skön måndagskväll och på återseende!

kram ylvan

Inga kommentarer: