torsdag 21 augusti 2008

P-ucko Augusti 2008


Får jag presentera P-ucko - mannen som ibland dyker upp hemma hos oss, man vet aldrig riktigt i förväg när han kan tänkas komma. Maken min försvinner likt tomten på julafton.......hm - undrar om det kan ha något sammanhang :) Riktigt, riktigt rolig är i alla fall den här mannen!!
Fotot togs förra vintern innan vi skulle bege oss på Fallbo Open - vinterlekar för vuxna och barn i byn.
Har återigen varit i mappen med Basic Grey papper, bokstäverna är från alfabetet Flora Dora- Bosskut, chippboardblomman har jag "målat" med stämpelfärg och sen duttat jätteförsiktigt med en brun stämpelfärg, avslutningsvis satte jag en liten bit papper under hålet i blommans mitt och fyllde sen igen hålet med Glossy Accentes - riktigt kul effekt faktiskt! Inspirerad av en skiss fån webmosterhelen -07
Nu väntar hunden på sin del av min tid, just nu regnar det inte så jag får ta tillfället akt. Fy vad det har regnat här de senaste dagarna!
Vi ses igen!
kram ylvan

1 kommentar:

Karin sa...

Hej igen, tror jag köpte pappret med cirklarna på www.pema.cc
Har kollat där nu och märket finns men hittade inte just detta papper nu. Köpte det i våras/början på sommaren.