tisdag 26 augusti 2008

Jag är rik Juli 2008

Ute faller ett stilla regn och jag är tacksam över att jag får sitta inne och inte har en massa gärden som inte går att tröska tack vare allt regnande.
Jag är också så tacksam över min familj och Lo`n jag visar idag handlar just om glädjen och rikedomen jag känner över att få vara en del av våran familj. När mina ungdomar kommer hem och huset fylls av prat och skratt, när man hör att någon kollar i kyl och skafferi och den obligatoriska frågan ställs: "blir det någon mat mamma?" Ja, det är rikedom för mig!
Nu ska jag snart sätta mig vid scrappbordet men först måste nog sugHugo (dammsugaren) tas fram en sväng. Har helt lyckats förtränga att det blir mer skräp när man har hund :)
Önskar er alla en fortsatt skön vecka!
kram ylvan

Inga kommentarer: