måndag 1 september 2008

Balans Juli 2008


Hela helgen har nu gått i städningens tecken....roligare kan man ha för sig men nu får det duga. Just nu sitter jag och inväntar vårat besök från Tyskland, funderar på vad man kan hitta på att göra under en vecka....ringde just och kollade med det Älgsaffarit som finns en bit härifrån och det fanns några platser kvar till på söndag - sen har jag ju ingen aning om det är något som kan passa, iof sägs de ju att alla tyskar är imponerade av älgar. Ett besök vid Silvergruvan kanske också kan passa, vi får se vad dom känner för. Med all städning blev det varken inga krafter kvar eller tid för att scrappa så idag visar jag en Lo från Juli i år. Fotona är några år gamla och som "modell" är min brorsdotter. Även jag var ju tvungen att testa att stämpla med bubbelplast och jag gillar verkligen den metoden! Fjärilarna är stämplade och embossade - glitter och rosa passar denna lilla fröken.
Ha det nu så gott tills vi hörs igen och som sagt det blir nog inte så mycket tid för uppdatering den här veckan!
kram ylvan

1 kommentar:

Karin sa...

Vilka fina fjärilar du gjort!!!