onsdag 10 september 2008

Ditt leende smittar September 2008

Äntligen har jag tagit mig lite tid och scrappat med mina ny härliga papper som kom i förra veckan, jag bara älskar dessa papper!!! På thickersbokstäverna och på swirlstämplarna har jag droppat små, små droppar av Glossy Accent - syns bättre om du klickar på bilden. Inspiration fick jag från en skiss av "moma"
Snart är helgen här med massor av scrapp - Sebbe har tagit ett helt gäng med kanonfina foton under ungdomarnas besök i Göteborg och går allt enligt våra planer ska jag ha en hög med nya härliga foton att scrappa i helgen! Tack ni goa ungdomar som ställer upp som modeler och för att ni alltid finns för mig!!!
kramar ylvan

2 kommentarer:

Monika sa...

Men så mycket fint jag hittade här! WOw!
Och den här är ju hur fin som helst, helt fantastisk tolkning av skissen. Tusen tack för att jag fick se den!

Klart du får länka ;)

Karin sa...

Ohhh, så fin!!! Verkligen snygg och full av inspirerande detaljer!! Så snyggt det är med Glossy accent.
Ha en trevlig helg!