söndag 14 september 2008

Scrapfeber på Magdas hösten 2008


Helgen har gått i en rasande fart och jag är riktigt nöjd med mina bidrag! Överst är Ludde föremål för min kreativitet och med denna Lo deltog jag i Utmaning Scrapfeberkitt, man köper ett av anordnaren ihopsatt kitt med papper och dekorationer och skaper sen utifrån vissa regler och jag tror att jag fått allt rätt och riktigt!



Detta är mitt bidrag till Utmaningen Stillhet, fotot är på en sovande Linnea och mina tankar for bakåt i tiden och det var sovdags! Klicka på bilden så kan ni läsa på remsorna......som ni vet älskar jag papprena från Baysic Grey!


Utmaning Förmedla en känsla av rörelse.
Inte helt lätt kan jag säga. Min tanke är iaf att swirlsen ska symbolisera hur slängkyssen far i väg i vinden


Sist men inte sämst är min tolkning till Utmaningen Glitter och glamour
Med tanke på att jag har två döttrar så borde rosa, glitter och sånt vara vanligt för mig att skapa med men så är inte fallet - jag jobbar på saken så gott det nu går. Helgen är nu till ända och mer än detta räckte inte min tid till. Nu väntar en ny vecka med allt vad det nu innebär och det bästa av allt är att i morgon väntas maken hem igen!!!

Varma höstkramar till er alla!!

ylvan



2 kommentarer:

Monika sa...

Å så mycket vackert du skapat!
Jag gillar speciellt "Sweet dreams" den är verkligen helt perfekt!

Har jag förresten sagt att jag älskar pioner? ;)

Mirabyll sa...

Va mycket vackert du har i din blogg! Jag gillar verkligen din stil! Härliga färger och underbara foton hela tiden! Jag återkommer för att tanka inspiration!