torsdag 18 september 2008

Musik för alla känslor Mars 2008


Opppps vad tiden går fort, i morgon är det redan fredag och strax där på helg! Förhoppningsvis kan det bli någon stund över så jag kan få scrappa lite :) men som vanligt har man en massa måsten som ska klaras av först och man kan nog inte riktigt tillåta sig själv att det är scrappfeber varje helg - även om det nu skulle vara det man helst vill. Nu märks det iaf att hösten är här, på morgonen när jag går upp är det så mörkt ute men som tur är så ljusnar det ganska fort än så länge - det värsta är att det bara kommer att bli värre och värre......bortset från mörkrets antågande är hösten min favoritårstid - tänk så härligt att klä sig i stövlar och tjocktröja och ge sig ut i skog och mark, titta på alla vackra höstfärger och andas hög och klar luft!! Idag visar jag en Lo från mars i år, fotona är inte helt nya men visar precis det dom ska, min Sara precis så som hon är, glad och sjungande!
Önskar er alla en skön fredag!
Måste bara lägga till en sak: min Lo med hunden Ludde på i mitt förra inlägg ligger på startsidan hos Magdas!!!!! Riktigt, riktigt roligt :) Har sen något annat roligt att berätta men det får bli nästa gång :)
kram ylvan

Inga kommentarer: