söndag 21 september 2008

Jag älskar hösten! September 2008


Nu har jag varit i farten och plockat bland mina favopapper igen :) här har jag använt mig av följande material: 3 st olika mönstrade papper från Basic Grey, Chipboard Blossoms 2 från Maya Road, Chipboard mini monos från Basic Grey, journalingruta - clearstamaps från Automleavs, div. brads samt brads från Basic Grey. Sist men inte minst - den förnämliga kalendern som jag hämtat från Srapbooking enligt Mirabyll - här kan man hitta fina journalingrutor, andra rutor och stjärnor mm - allt är iordningfixat så det är bara att ladda skrivaren med papper och köra igång! Tusen tack för att du delar med dig så generöst!!
Alla ungdomar har varit hemma idag - Sara jobbar med sitt projektarbete och hela familjen blir engagerad i detta, jag har dock ståt för mat och glada tillrop i dag och inte så mycket aktivt arbete. Spännande blir iallafall att se slutresultatet och när allt är klart ska ni få sen en skymt här i bloggen - så mycket kan jag säga att det handlar om foton och blommor! :)
Önskar nu er alla en riktigt skön vecka!
kram ylvan

4 kommentarer:

Mirabyll sa...

Härligt!!! Den sortens höst gillar jag med!

Sofie sa...

Jättefin LO och det låter spännande med foto och blommor.
Vilken fin blogg du har!

Sofie

Monika sa...

Läckert! Fin foto och fina färger!
Jag älskar höstens färger men inte regn och rusk ;)

Karin sa...

Jag gillar också hösten. Vilka vackra papper du använt på den här layouten och förra!! Härlig höstkänsla på layouten!