söndag 5 oktober 2008

h som i höst

Jag var inte riktigt nöjd med min höstlo så jag fick sätta mig ner igen och fundera lite på vad det var som inte kändes bra och efter lite pysslande fram och åter så blev slutresultatet det ni ser ovan. Och med det tror jag att den får vara klar! Här i Sala har vi riktigt, riktigt höstväder idag....regn i massor och blåst! Själv är jag dunderförkyld och hela gårdagen låg jag på soffan. Nu har jag mina ungdomar hemma och det är alltid lika roligt när de är hemma!!! Hoppas att jag kan få lite ork att scrappa lite under em, det känns som om det bara blir tid och ork över att scrappa på helgen och ligger man som jag på soffan hela dagen så blir inte mycket gjort....
Önskar er alla en riktigt bra vecka och bättre väder än vi har här!
kram ylvan

Inga kommentarer: