söndag 26 oktober 2008

Ung kärlek Oktober 2008

Vad passar bättre än en rosa Lo så här i bröstcansermånaden? Jag har tagit tag i min utmaning till mig själv så här är det både rosa och blommor :) Bokstäverna har jag först stämplat med rosa och sen embostat med clear hologram för att sen försiktigt stämplat med lite silver, clear hologram och emobsat igen - blev aldeles lagom glitrigt tycker jag. klicka på bilden om du vill titta lite närmare! Händerna på fotot tillhör min Sara och hennes Martin och nog är väl unga händer vackra!! På tagen har jag skrivit några rader till dom två.
Som ni säkert redan har förståt är jag mycket stolt över mina fina flickor och vill ni läsa mer om dom så kolla först här på Linneas blogg
Sen vill jag visa er vad Linnea själv just nu går och väntar besked om - nämligen detta - nu är det bara att hålla tummarna. En bit ner i inlägget kan ni läsa om vad hon väntar på.......
För övrigt har det blåst något helt otroligt här i natt och just nu vräker regnet ner....man kanske rent av kan fortsätta och scrappa en stund!
Ruskväders kramar till er alla!
ylvan

1 kommentar:

Monika sa...

Sååå vackert!
Och wow, vilken läcker blogg din Linnea har! Jag håller tummarna för henne!