söndag 12 oktober 2008

Sebbe the parazzi Oktober 2008

Äntligen blev det en stund över - eller rättare sagt - jag tog mig tid att sitta en stund idag vid mitt scrappbord. Dagens Lo handlar om Linneas pojkvän och hans kamera. Jag har i journalingrutan skrivit lite om vad hans toppenkamera kostade att köpa och jag tänker att när åren får gå så kommer detta att vara lite kul info, antingen så kommer vi att säga - ops, vad dyr en kammer var då 2008 eller så säger vi tänk så billigt det var då :)
Allt papper samt det mesta av dekorationerna kommer från Skaparlustens månadskit September och jag gillar verkligen allt som var med. Det är inte utan att jag funderar på att köpa även något av oktobers fina kitt!
Nu väntar sängen och senaste numret av tidningen Lantliv. I morgon ny vecka och ingen tid och ork för att scrappa men i ett huj så är det helg igen och jag får ta mig tid!
Önskar er alla en bra vecka och fortsatt fint höstväder!
Kram ylvan

Inga kommentarer: