onsdag 30 september 2009

Rara Sara

Min älskade Rara Sara...åren går...du fyller 20 år om några månader. Orden om dig stämmer lika bra nu som då!! Denna Lo var den sista jag fick till (eller nästan klar) under Enköpingsträffen. På rubriken har jag haft Glossy Accents och på fler av de små detaljerna på papprena. Blomman har jag gjort av baksidan till ett av papprena, även där är det droppar av Glossy.
I helgen har Scrapgalen höstpyssel och jag är så sugen på att åka.....och med tanke på all tid Henrik är borta och spelar så kan jag med gott samvete lämna hus och hem en lördag :) Så.....just nu tog jag beslut...jag åker - bara det nu finns någon plats kvar!
Åter igen ser jag att många är in här hos mig och hälsar på, jag skulle bli så glad om ni lämnade en liten kommentar
Må nu gott mina vänner och kom ihåg att inte ta varandra för givet!
kram i höstmörkret!!
ylva
Ps alla mina bilder går att se i större format om du klickar på bilden, vill du se något riktigt i detalj så hål ner Ctrlknappen och knappa sen på plusknappen tills du är nöjd!

2 kommentarer:

Fia sa...

Underbart fin och så välarbetad! Vad är det för alfabet som du har använt till rubriken, det är supersnyggt!

Aase sa...

Åh tack *rodnar* för underbara ord om mina LO på AOS :)
Kram Aase