onsdag 23 september 2009

Soffsovare

Ännu en Lo skapad på helgens scrappträff i Enköping, detta var mitt bidrag i den tävlingen där man skulle tänka "Retro" - inte helt lätt kan jag säga :) Nå väl jag är nöjd!
Idag är det onsdag och halva veckan har gått - ibland skulle jag vilja stanna tiden lite grand inte minst när jag tittar på Sara och Linnea. Hoppsan kan jag tänka då - vart har alla år tagit vägen? Mina två små flickor -nu är dom vuxna och ute på alldeles egna äventyr!
Mitt huvud är fullt av tankar och idéer om vad jag ska scrappa härnäst, uppe på mitt skrivbord ligger en stor hög med nyframkallade kort och inget får mig att komma i gång som det. Sebbe har återigen lyckats med att fånga det där lite speciella - Lo med det kortet kommer så snart jag är klar!
Nu mina vänner önskar jag er en fortsatt bra vecka!
kram ylva

3 kommentarer:

Annelie sa...

Jag tyckte att du klarade även den utmaningen jättebra! Så fin!

Hoppas vi ses flera gånger och att vi då inte byter namn på dig ;)

Kram
~ Annelie ~
www.tigerfamiljen.se
www.enkopingspyssel.se

Cattis sa...

Vilken härlig layout!! =) Gillar färgerna och alla detaljer!

Anna sa...

Åhh vilken härlig LO : )
Känner igen mig som en soffsovare.
Hittade hit via scrappiz, mycket fint att titta på och inspireras av. Jag kommer garanterat på återbesök : )