lördag 5 september 2009

Här scrappar jag!

Välkommen på besök!!
Min bästa julklapp 2009! Scanner som nästan, nästan scannar 12*12! Hurts med mycket bra pappersförvaring.

Hyllsystem för förvaring av alla lådor med allt smått och gott i!


Mera hyllor med smått och gott!

Hela härliga scrappbordet, allt jag behöver mest är nära tillhands! Brads bor i en typ pärm med många små fack, clearstamps bor också dom i en pärm. Alla små stämpeldynor i korgen till vänster om lampan.


Min pappersförvaring för mönstrat. En stor papplåda förstärktes runt om kanterna, på långsidans kanter satte jag en list som man egentligen kan sätta upptill/nedtill på en affisch - detta för att hängmapparna ska glida lite bättre.






Härliga, stora skåpet....överst inbyggd pappersförvaring på skenor så att man enkelt kan dra ut den och plocka papper.....plats för CB och tillbehöver.....plats för stämplar: monterade och foamstaps bor här. Nederst förvarar jag album mm.
Nu ska jag sätta mig en stund och scrappa, huset är tyst och stilla. Henrik är och spelar på fyrverkerimusiken - hoppas på att vädret inte ställer till besvär för alla musiker. Snart kommer Linnea med deras valp som ska vara hos oss i eftermiddag/kväll. Bäst jag passar på att ta lite egentid!
Önskar er alla en fortsatt skön helg!
kram ylva



18 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Men så fint du har det!!

Linnéa sa...

Härligt härligt! Ja bäst du passar på att vila lite, snart blir det full rulle där hemma:)

Ica sa...

snyggt

MVH ica

Tesa/Therese sa...

Jättefint pysselrum du har. Kram

Lilo sa...

Oj vad fint du har det! =) Blir allt lite avundsjuk då jag inte har eget pysselrum längre. Myspys i ditt rum! =)

Sofie sa...

Så fint du har det! Vädret var toppen och musik och fyrverkerier likaså.

Ninas hobbyblogg sa...

Vad fint du har det!!

Åsa/asamia sa...

Vilket mysigt scraprum! Tack för titten.

Anonym sa...

Helt klart smart fövaring du har , jag undrar bordet du har hur högt är det ? och var är det köpt?

Är nämligen på jag efter ett lite högre bord än vad jag har , och plats har jag heela källaren :)

Susanne

(om du vill maila svar så :susannefreij@hotmail.com

Cattis sa...

Vad fint det var! =)

Unknown sa...

Så snyggt du har det! Jag är lite nyfiken på det stora skåpet, skulle bli glad om du vill avslöja var du köpt det? =)

vänligen Kajsa

Vixen sa...

Superfint du har!

lenislenis sa...

Vilket härligt scraprum du har!
Hade verkligen önskat jag hade plats till att kunna ha sakerna framme för jämnan :-)

Wildärtan sa...

Åh så roligt att se, jag håller oxå på med en scrapphörnemakeover hemma. Fast jag visar inte upp nåt än...:-)

http://merving.blogspot.com sa...

Åhh vad fint (och rent) du har i din scraphörna!

Tirra sa...

oj vad fint och välplanerat du har det! :D

Anonym sa...

Hej

Det var ju en stund sen du la upp detta inlägg men jag tassar runt och kollar iallafall. Supersmart sätt att utnyttja yta vid trappan. Ska jag hålla i huvudet ifall vi ska flytta. Ha en bra påskdag...

Carina sa...

Jättefint du fått det i pysselhörnet