lördag 12 september 2009

Tosca September 2009, Kombinationsutmaningen SWE





Mitt bidrag till vecka 36`s kombinationsutmaningSwe Scrapbook. Nu när jag är klar så ser jag i texten om utmaningen att följande gäller: "Denna vecka består utmaningen av följande tre saker: Perfect pearls, tyg och hjärtan. Du kan givetvis lägga till andra saker, men fokuset ska ligga på de tre givna sakerna ovan." Fokus och fokus :) allt är med i alla fall! Oavsett om det räcker eller inte så är jag nöjd med mitt resultat och det är det som är det viktiga.

Pudelstrudel är i hundhimmlen och tyvärr har vi väldigt få foton på henne - kan tänkas ha att göra med att det är allt utom lätt att få till bra foton på helt svart djur. Få hundar har skänkt oss så mycket glädje som denna dam - även om hon nu var ouppfostrad på många sätt så kunde man många gånger inte låta bli att skratta åt alla hennes upptåg. Kanske är hon också den smartaste hund vi haft - hon ställde helt enkelt inte upp på att lära sig något som hon själv inte kunde ha nytta av. Den mest perfekta familjehunden man kan tänka sig och hennes vilkorslösa kärlek till Linnea och Sara glömmer jag aldrig.

Puss till henne och de andra hundarna vi har i hundhimmlen.

Nu ska jag titta lite närmare på skissen på Skaparlustens blogg, sen om jag hinner få den klar tills i morgon återstår att se. Från köket smiter nu små underbart doftande puffar - maken lagar god mat tills i kväll - kan livet vara bättre än god mat och scrapp!


Önskar er alla en fortsatt bra helg!

kram ylva

2 kommentarer:

MarieG sa...

Tack för titten i din blogg. Du gör så mycket fint!! Hit kommer jag tillbaks! Kram!

Linnéas Skafferi sa...

Naw Toodie:)