söndag 27 september 2009

Längtans blick

Åter igen har jag skapat utifrån Skaparlustens skissutmaning, med inspiration från webmosterhelen´s Lo K som i kärlek...den utklippta blomman är bara så snygg!! Mitt bidrag får dock lite märkliga skuggor när jag scannar den..på originalet har Sara inte svarta grova skuggor kring halsen. :) Sebbe är mannen bakom kameran och jag gillar det här fotot kanonmycket!! I helgen har min borsdotter Disa varit här och både igår och idag har vi setat tillsammans vid mitt scrappbord, jättekul att hon vill lära sig och att hon tycker att det är kul att scrappa, 2 st Lo har hon fått till under helgen! Annars är jag i valet och kvalet om jag ska införskaffa en Gazelle eller inte..vad säger ni om den maskinen?
Nu ska jag inta soffan en stund och njuta av söndagskvällen!
kramar till er alla!
ylva

10 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättevacker!
Jo då det var jag! Jag ska packa igen till helgen så jag ska mäta innermåtten så fort jag hinner. Märket är Crop in style navigator, den är mellan stor finns en xl också. Bra att tänka på att det kan blir rackrans tungt om man har för stor:) För man packar ju sprängfyllt! Vi hörs igen! Kram!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jag igen:)

Nu har jag mätt inuti. Om man som jag tar bort facken inuti är den 40x23 cm. Jag får plats med två rader plastboxar från hammarplast plus tidningar och skärmasin på sidan. Toppen!
Vore skoj om du ville komma på ngn av Scrapgalens träffar i Bålsta! En nu på lördag och julmys i december den 5.
Kramar!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vad är det för Ikea lådor? Jag får plats med en sådan i vit mjölkig plast med flyttbara fack i, finns i blått också.
Vi har en träff 5 december också. Julmys! Eventuellt demar jag dem igen?
Och det finns platser kavr i helgen, blink!
Kramar!

CillaT sa...

Verkligen jättefin layout! Gillar det "flödet" mellan blomma, blingisar och fjärilar. Och ett fantastiskt foto=)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jag är där hela dagen! Och så brukar ju alla vara så himla trevliga som scrapar så du kommer att få supertrevligt! Lokalen är jättemysig, hoppas att du kan komma! Kramar!

P.s Tror att Skaparlusten har väskor och så kan nog Petra på Scrapgalen ta hem.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ha, ha vilken uppsats jag skrivit hos dig!! Hoppas att vi ses! Rundeln är en rev die.

Kramar!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Hi, hi jag igen! Fick syn på denna annonsen på Svensscrapbooking
http://www.svenskscrapbooking.se/forum/viewtopic.php?f=43&t=18141

Helena sa...

Tack för kommentaren på min blogg.
Vilken duktig scrappare du är.
Jag har totalt fastnat i kortträsket.....det är så kul.=)
Ha det bra!
Kram

Helena sa...

Såg att du funderade över Ulrikas(Lillblomma)väska.
Jag har också den mellanstora och den är jättebra.Känns som lagom stor.=)

Aase sa...

Åh vad snyggt med pappren så uppe i kanten, jag väljer ofta att dem i nederkanten ;) Läcker LO
Kram Aase