onsdag 2 september 2009

Delad glädje dubbel glädje Aug 2009


Oj, oj vad tiden går...flera månader sen jag tog mig tid att blogga. Min tid har tydligen fyllts av helt andra saker än scrapp och heminredning! Nu känns det iaf som det är hög tid att jag ger mig själv lite egentid vid mitt skrivbord och här visar jag hur min senaste skapelse blev. Lite heminredning har jag dock hunnit med: min scrapphörna har fått en total makeover och jag är så nöjd!! Helt ny stor skrivbordskiva, i mitt tycke massa bra förvaring, ett nytt skåp med smart pappersförvaring och inte minst: ordning & reda. Tänk så härligt det är att sätta sig ner vid sitt bord och alla saker ligger på sin rätta plats. Bilder kommer en annan dag när jag hinner fota i dagsljus.
kram till er alla
ylva

1 kommentar:

E sa...

Vad mkt snyggt jag hittade i din blogg! Den här sista va ju härlig, fina färger och så gillar jag swirlsen.
Ha en bra kväll!