söndag 20 september 2009

NEA september 2009

Hela helgen har gått i scrappets tecken. Enköpings pyssel har haft träff i dagarna två och jag begav mig dit! Många trevliga tjejer...glada skratt....utmaningar.....vinnare......gott att äta......under veckan visar jag mer vad som blev till!
Ovan är mitt bidrag till skissen på Skaparlusten - en jättekul skiss att jobba efter. Och som vanligt hoppas jag på en ny skiss till veckan som kommer! Nu ska jag unna mig något helt annat en scrapp och det blir en stund på soffan.. I min hals känns det som om jag skulle ha minst två rullar taggtråd vilket är allt utom behagligt.
Önskar er alla en "frisk" vecka
kram ylva


3 kommentarer:

Karin sa...

Så kul att du också skapat efter den här skissen!! Fin tolkning!

Caroline Adelsson sa...

Oj vad mycket fint jag hittade här! Gillar hur du använt bollfransen på denna LO.

~ Sophia ~ sa...

Oh, vilken underbar LO! Blir helt betagen.
Den här måste jag lifta... om det är ok med dig?

KRAM! Sophia