måndag 5 oktober 2009

söt sot nos

Härmed vill jag presentera lille unge herr Charlston! Denna lilla ljuvliga valp lever och bor tillsammans med unga fröken Linnea och bästa Sebastian, en trio som gör en mamma som jag glad! Gissa om den har valpen kommer att bli väl dokumenterad, med en husse som alltid har kameran i högsta hugg måste svaret bli JA! Detta var mitt bidrag till Skaparlusten skiss men eftersom jag var på Scrapgalens Höstmys och roade mig i helgen så blev jag inte klar i tid för att hinna maila in den. Under helgen har jag skapat 3 lo`s men är inte riktigt klar med journalingen, just nu funderar jag över vad en körlektion kostade för två år sen...får ta och kolla lite bland utförda betalningar på internetbanken så kanske jag får svar på frågan. Nu är det tid att krypa till kojs, läser för tillfället "Den långa flykten" och det är inte utan att jag blir lite orolig för hur det ska bli för dessa små kaniner.
Ute är mörkt, tänd ett ljus och tänk på dina nära,
både på dom som vi har i våra hjärtan och på dom som finns vid vår sida.
kram ylva

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Den är fullkomligt underbar!!! Jag tror att Petra får in dem vilken dag som helst! Jätteskoj att du dök upp! Hoppas att du kan komma på julmyset också, tror att det blir lite mer folk då! Menar du den monterade stämpeln vi använde på blommorna? det var en rea stämpel från Panduro, kanske finns kvar på nätet? Kramar!

Linnéa sa...

Naw! Lillälsklingen:)

Laila sa...

Ett fint foto på en helt underbar och fantasifull LO. Gillar massor. :-D