onsdag 7 oktober 2009

Äntligen student

Ja, inte jag men min älskade Sara, i början på sommaren så tog hon äntligen studenten och allt med skola och pluggande var över. I alla fall för den här gången - vad som sen händer vet ingen. Just nu befinner hon sig i Berlin, dit åkte hon direkt när skolan var slut - och fick jobb!! De första 4:a veckorna gick hon på "tyska för invandrare" och idag behärskar hon språket riktigt bra. Det är inte utan att jag är stolt över min lilla myra! Nu kommer hon snart hem och hälsar på och det är något jag verkligen ser fram mot!! Lo`n på henne gjorde jag på Scrapgalens höstmys och var mitt bidrag till en av de trevliga utmaningarna. Bakgrundspappret har jag sprayt med Glimmer Mist - en verkligt trevlig bekantskap och det var nog inte sista gången jag använde sånt, Pearl Makern är också något som jag verkligen gillar!
kram ylva

Inga kommentarer: