söndag 11 oktober 2009

du sprider Värme




Här är då mitt bidrag till Skaparlustens skiss! Riktigt nöjd är jag, dessvärre blir det inte så himla bra när man scannar Lo`s med utstickande dekorationer......men kameran och jag kommer ännu sämre överens så detta får duga. Papprena är så kanonfina och dessa är köpta på Skaparlusten. Jag älskar verkligen färgerna och mönstrerna på dessa papper, blommorna har jag gjort själv - på dessa har jag sprayat lite Perfect pearl och duttat på lite Stickels - "Cinnamon". På SC sprayade jag Glimmer Mist - "Walnut Gold". Jag kunnde inte heller låta bli att lägga på en mask - gillar verkligen den tekninken. Fotot är på min älskade Sara, taget nån gång i vintras när hon var ute på vinterpromenad. Idag är riktig höst utanför mitt fönster och vad passar då bättre än att få pyssla lite, nu ska jag koka lite the och unna mig lite egentid!

Höstkramar till er alla!

ylva

2 kommentarer:

Cattis sa...

Vilka härliga layouter du har gjort!! Gillar dom mycket! =)

CillaT sa...

Å så vacker! Blommorna är så fina=) Nu vet jag vem du är också=D Vi sågs ju på Scrapgalenträffen!

Kram