måndag 12 oktober 2009

Glada vänner/ födelsedagskalas på Svensk scrapbooking




Stort födelsedagskalas har man hållite hela helgen på Svensk scrapbooking. Jag valde att endast delta på en utav utmaningarna - och här är mitt bidrag! Helt underbara och färgglada papper att jobba med, lite "maskning" på Cs med Glimmer Mist, egengjord blomma (nu igen :) jag verkar helt ha fastna i blomträsket) den urklippta fågeln har ett lager med Glossy Accent (ett vattenbaserat, 3-D klart lack) på sig och i verkligheten blänker den så fint. tillfället jag scrappar om är från en helt underbara dag i vintras, tillsammans med våran närmsta grannar har vi ordnat "Fallbo Åpen", massor av folk deltog - närmare 70 st personer (å det är många här i vår lilla by) i varierande ålder deltog...skidtävling, grillade korvar och solen sken från en klarblå himmel! Hoppas på en repris även denna vinter!

Nu ska jag ta mig i kragen och röja undan lite på mitt scrappbord- där råder total kaos efter helgens skapelser :)

Må gott mina vänner!

kram ylva

4 kommentarer:

Monika sa...

Så vacker!!!

Hanna sa...

Här har jag aldrig varit innan så mycket fint!
Ha en bra helg!
Hanna

Ulrika aka LillBlomman sa...

Härlig!! Och så krispigt vintrig! Gillar verkligen dessa Kaiser papperna! Har köpt den med! Ha en skön helg!

Fia sa...

Wow, färgerna är helt enkelt underbara.
Ja, vädret är inte det roligaste, men mysfaktorn dessto högre.
Tack för all din support, det värmer mig så oerhört mycket.

Kram Fia