lördag 17 oktober 2009

Regning lödag!

Sitter här hemma och njuter.....njuter av stillhet och ro, ute bara vräker det, hunden har varit på långpromenad (innan regnet började) nu ligger han nyduchad i sin korg! Våran älskade Sara är hem och hälsar på, annars är hon nu mer Berlinbo - inget värmer en mammas hjärta som att rå om sina barn och det är just det jag ska göra i kväll, snart kommer Linnea och lilla Carlston hem och i kväll ska vi bara vara vi 4:a eller 6 med hundarna inräknat. På borde här bredvid mig står min nya fina Gazell och nu ska jag försöka förstå hur den fungerar. Inget scrapp på gång men min hjärna vilar inte, mycket tankar far runt kring det som sen ska skapas.
Önskar er alla en fortsatt skön helg!
kram ylva

1 kommentar:

Lilo sa...

Har kikat runt bland dina fina alster. Gillar speciellt Söt Sot Nos (skrev jag rätt nu? men du förstår nog vilken jag menar). Ha en trevlig helg!