lördag 10 oktober 2009

körkort en milstolpe


Ytterligare en Lo skapad under Scrapgalens höstmys, på journalingrutan har jag skrivit lite om vad det kostade att ta körkort 2008 - det året då Sara kom hem med kortet i sin hand, stolt, glad, befriad och lycklig. Blommorna har jag gjort själv och jag gillar verkligen dessa blommor. Ute är verkligen vackert höstväder och vore maken hemma så skulle en längre promenad varit på "Att göralistan" men han ägnar helgen åt sin trumpet och jag åt hus och hem. Förstår inte var allt damm kommer ifrån. Sen ska jag i ärlighetens namn erkänna att jag setat vid mitt scrapbord fler gånger också. I morgon lägger jag upp mitt bidrag till Skaparlustens veckoskiss - och jag är faktiskt riktigt nöjd med resultatet!
Njut nu av lördagen och umgås med nära och kära!
kram ylva

1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ja, den här blev verkligen jättefin och vad skoj att du använt blommorna! Hoppas att du vill göra fler! Kramar!