måndag 2 november 2009

Men var är Sara

Åter igen måndag.....jag har varit hemma från jobbet....med århundradets huvudvärk....ingen sjukfråvarodag har jag sen tidigare så jag ska verkligen inte gnälla men, det här är nog den värsta huvudvärk jag nånsin haft och som det känns nu kommer jag inte iväg i morgon heller. Helgen har gått i flyttens tecken och inget nytt har lämnat mitt ¨scrapbord. Den Lo var till Skaparlustens blogg och blev klar i fredags men ingen tid har funnits för att blogga. Lo`n handlar iaf om vart våran Sara är. Rubriken kommer från Casper som Linnea är gudmor till, hans mamma berättar att rätt som det är mitt i en stilla lek kan Casper säga: "Men var är Sara någonstans?"Så himlans gulligt...där sitter lilla Casper och funderar över vart Sara tagit vägen. Och jag saknar allt min lilla myra om än att jag bara är helt ego när jag tänker så, det viktiga är att hon trivs och att livet känns ok - och vad jag kan förstå så är det precis så det är! Jag får gilla läget ännu ett tag - sen är det som Peter Jöback sjunger: Jag kommer hem till jul :)
Nu ska jag inta soffan igen, där gör jag mig bäst en dag som denna
Må gott mina vänner och håll hårt i allt som ni håller av!
kram ylva

Inga kommentarer: