söndag 29 november 2009

1:a advent 2009

Tiden bara rusar iväg och och aldrig räcker den så som jag skulle önska. I helgen har lilla Carlston varit är på besök medans husse och matte var på en välbehövlig helgtripp. I veckan som kommer får ni hålla kollLinneas blogg och och redan idag så är bilagan till Aftonbladet värd att rekommendera!! Mycket roligt och spännande är på G för min underbara dotter!!!!
Här hemma har jag pyntat och fejat och riktigt nöjd är jag med hur det blev! Ett hörn av vårat kök visar jag nu och om ni vore här så skulle jag bjuda på underbart god glögg med choklad och chilismak och pepparkakor med brieost Mums!!!
I veckan hoppas jag att kunna påbörja en av julklapparna som kommer att kräva sin beskärda del vid mitt skrivbord och vad det är kan jag inte berätta här eftersom mottagaren allt som ofta tittar in här. När julen är över så kanske det kommer en eller flera bilder, i mitt inre så ser jag nämligen något som kommer att bli riktigt bra och förhoppningsvis användbart.
Med önskan till er alla om en riktigt fortsatt skön 1:a advent
kram ylva

3 kommentarer:

Noll54/Eva-Karin sa...

Juligt och vackert!

Och den glöggen smakar mums!

Ha det så gott!
E-K/noll54

Noll54/Eva-Karin sa...

Hej !
Visst har jag fått mail från dej,,, men nuu är det MYCKET!!!
Och det är det med eget i dessa tider,,, men vi ställer ut på FORMEX,,,är du intresserad så kom gärna dit och besök oss,,, så kanske jag kan hjälpa dej!

Ha det så gott!

E-K/noll54

Anonym sa...

Tittar in vad trevlig blogg du har lägger till mig för att återkomma.