tisdag 2 mars 2010

Vilken rolig helg!!!

Helgen som var gick verkligen i skapandets tecken, tillsammans med 99 st andra kvinnor tog jag båten från Göteborg till Keil för att delta på Scrappkrysningen 2010!
Med på resan var också min nya goa vän Mette
vi delade hytt, vin och många stunder fyllda med skratt! Mycket fint skapades i helgen av alla dessa kvinnor, prylar och papper såldes av två butiker, kurser och utmaningar fanns för den som ville vara med. Fylld av inspiration är jag nu åter hemma och önskar mig många scrapptimmar i helgen. Mer av vad jag skapade visar jag nästa gång när jag hunnit få till några foton i dagsljus.

kram ylvan

1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vad skoj att "höra" av dig igen! Såg i Mettes blogg denna bild och tyckte att det såg ut som dig! Härligt med scrapkryssning! tack så mycket för gratulationerna! Kramar!