fredag 19 mars 2010

Klick X fler!

Äntligen har jag hunnit med att fota i dagsljus, jag är ju lycklig ägare av en scanner som i det närmaste får med en hel Lo....men....om det är för tjocka/höga dekorationer blir det inget bra reslutat och då får jag allt plocka fram den gamla kameran. På bilden är iaf mitt bidrag till mars månads skissutmaning på Skaparlusten
Fotot har min söta Sara tagit och jag gillar verkligen den kola effekten som det blir i spegeln.
Önskar er alla en skön helg, hoppas jag hinner få till ett nytt inlägg snart igen! Ps kom ihåg att anmäla dig till scrapträffen!!!
kram ylva

2 kommentarer:

CillaT sa...

Vilken fin, så glad=) Jätteläckert foto!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Lyckos dig som har en så bra scanner! Jag kommer tyvärr inte till Sala. Ska på träff den 10/4 och "måste" vara hemma på helgerna ibland:) Annars låter det jättemysigt! Kramar!