måndag 22 mars 2010

Mitt i veckan!

I helgen som var roade jag mig åter igen med att städa vidare på scrapbordet, den här gången var det alla dekorationer som sorterades efter färg - mycket nöjd med det är jag nu! Förra gången jag städade så sorterade jag alla blommor i färg och nu känns det mer lättöverskådligt och underlättar verkligen när det ska väljas bland allt vackert :) Allt är sorterat i urfula zip påsar men dom är väldans praktiska, påsarna ligger i svarta lådor med lock på så jag slipper iaf se dom utan just då när jag vill använda nått ur dom.
Ovan har jag scrappat ett av mina favoritfoton på Linnea, jag har fler stycken tagna vid samma tillfälle och jag är så tacksam för att Sebbe så snällt delar med sig till mig av allt fint han fotar.

Ännu ett favoritfoto som Sebbe förgyllt mitt scrappande med - Sara som snällt ställer upp när Sebbe vill testa nått nytt! Återigen utmanade jag mig själv att skapa i rosa och därtill med många blommor.
Nu har halva veckan gått och det innebär att min arbetsvecka bara har en dag kvar! Med det hoppas jag på lediga dagar som förhoppningsvis bjuder på stunder i scraphörnan!!
Må gott mina vänner och tänk något snällt om dig själv i kväll när du kryper i säng!!!
kram ylva

1 kommentar:

SebbeSula.se sa...

Det är vackra döttrar du har, så det är klart de ska vara med på bild! :)