torsdag 11 mars 2010

Mera från kryssningen!

Somliga har "fredag" idag......så skönt det ska bli med helg efter en något intensiv och jobbig arbetsvecka. Timmarna tycks bara räcka till arbete och några timmars sömn......ofta undrar jag hur alla ni andra hinner med allt - och jag som inte ens har några barn boendes här hemma längre........
Nåväl - nedan här är de två sista skapelserna från kryssningen! Lilla fröken Ellen - ett barn som bara en mamma kan älska - som Linnea brukar säga.....den katten gillar bara sin "mamma" och knappt det ibland :) Vi fick henne när hon endast var några veckor gammal och jag matade henne med nappflaska, skulle tro att det är därför hon är så präglad på mig :) hon följer mig som en liten hund och ställer sig upp mot mig på bakbenen och vill bli upplyft i min famn -att hon sen biter mig en stund senare är en helt annan historia:)
All ätare!
Det är allt allas vår älskling Charlston, med denna layout kom jag två i en av utmaningarna - som ni kanske ser skulle det skapas i enbart grönt.....är faktiskt riktigt nöjd själv!

Önskar alla en riktigt skön helg med massor av glada skratt, god mat och en stund i solen!

Ps. Du som tittar in här...skriv gärna en rad, jag är lite nyfiken på vilka som tassar runt hos mig!

kram ylva

2 kommentarer:

Sara sa...

Boda är jätte fina mamma! Men tror ja gillar den med Charlston mest, grönt är skönt! (O so är han snällare en Ellen hihi) Jag tassar runt här i mellan ot:) Älskar dig!

Monika sa...

Å så fina, men jag gillar verkligen den översta! Det är något speciellt med den...