fredag 2 april 2010

You bring us happines

Ett foto på Charlston från i somras....så liten och rund om magen! Åter igen har jag jobbat med masker och det är så himla kul! Fortsätter att utmana mig själv att använda mer blommor och jag är faktiskt riktigt nöjd med slutresultatet!
Äntligen är påskhelgen här med fler lediga dagar....mmmmmm vad jag njuter. Räknar med tid för scrapp och massor av god mat! Lite tvätt ska jag också försöka få undan och förhoppningsvis kommer Henrik lite längre med det rummet vi rustar...ja, vi och vi - jag bistår mest med glada rop och skratt än så länge, det blir nog inte förens tapeten ska upp som han vill ha min hjälp.
Nu ska jag titta lite på TV så här mitt på eftermiddagen och njuta av att skinkan, en kyckling och laxen lagade och klara, maten under helgen blir med det lättlagad!
Må gott och njut av de små stunderna!
kram ylva

1 kommentar:

Mette sa...

Åhhhh vilken fin! Underbar layout!
Tack för "pratet" idag! Det var sååååå kul att prata med dig igen!!!! Kram!!!!!