söndag 11 april 2010

Flower girl

Vilket härligt väder det varit idag, sol från en klarblå himmel - nackdelen är att man överallt i huset ser att här bor någon som har roligare saker för sig än att städa :) nå väl efter dagens vanliga dammsugning och knåpande i tvättstugan blev det en stund över för scrapp. Fotot är från Sara´s student 2009 och vädret var inte från den bästa sidan.....lagom till studenterna åkt färdigt på sina traktorkärror öppnade sig himmelens portar och det fullkomligen vräkte ner.........regnet höll sen på i nästan en vecka och vårat besök från Berlin blev nog ganska uttråkade...
Återigen har mina masker varit framme och dessa fjärilar har jag inte testat tidigare men jag är övertygad om att de kommer att användas igen! Me like!!!

Sen vill jag slå ett slag för www.pysselfeed.se där har alla lika stor chans att synas oavsett hur många besökare man har på sin blogg! Knappa in dig och hjälp till att inspirera alla pysslare!

kramar till er alla, ingen nämn och ingen glömd!
ylva

9 kommentarer:

Charlotta sa...

Hej !!

rackarns vad fin, ser nästan ut som du körde på första temat från kryssen... i grönt *s*

Ha det bäst

//Charlotta

CillaT sa...

Åh så härligt grön=) Jättefin!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Helt fantastisk!!! tack för påminnelsen, glömt bort! Tack och kramizar! Kommer du till Bålsta i maj? kan utlova en riktigt skoj kurs! Kramar!

Karin sa...

Tack för tipset om pysselfeed!! Snygg LO du gjort med maskning. Visst är der kul att maska!

Aase sa...

Underbar Lo du gjort
Kram Aase

Annika kort & gott sa...

Vad mycket fina alster du har här i din blogg, har surfat runt en stund. Kul att hitta till lite nya bekantskaper!

Anneli sa...

Sååå underbar LO så snyggt när du har maskat. Så härlig grön färg.
Nu ska jag titta runt lite i din blogg, såg så mycket underbara alster.

Kram Anneli

Lilo sa...

Jättesnygg LO!!! Härligt med så mycket grönt. Min student regnade det också när vi åkte flak... konstigt att man tyckte det var kul i kort kjol och helt frusen, hade det varit idag hade jag krävt att få åka fram inuti bilen med chauffören. ;)

Cissi sa...

Tack för kommentaren i min blogg... Den tjocka piprensaren jag använt till väskan kommer från en liten pysselaffär där jag bor.. men jag tror att panduro har dom.

Så läcker effect med maskningen, vårig och jätteläcker layout!
Ha en härlig dag!
Cissi