söndag 8 november 2009

Crop in Style XXL Rolling Tote Black/Creme/Red

Här är det jag väntar på!! Min beställning ligger just nu hos BumbleBee Scrapbooking
Med lite tur dyker den upp hos mig i slutet på månaden och det ska bli så himla skönt att ha en riktig väska att packa i när jag ska iväg på scrappträff. Det var inte det lättaste att få tag just på den har storleken på väska men efter lite förfrågningar på olika forum kontaktade dom mig från BumbleBee och turligt nog håller dom just nu på och lägger en order till landet over ther, så snart åker min väska över hav och land för att nå slutmålet hemma hos mig :) Jag får nog se detta som en för tidig julklapp men det är helt ok! Nu ska jag fortsätt med min senaste Lo, Novemberskissen på Svensk scrapbooking är det som fångar mitt intresse för stunden.
Må gott mina vänner och ta vara på de små stunderna i livet!
kram ylva

4 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men vad skoj!!! Måste erkänna att jag ångrar att jag inte tog den större! Fast nu får jag väl lära mig att packa lite mindre helt enkelt! Jag får väl se den i december? Kommer massor av mys på träffen! Kramar!

nancy sa...

Du kommer att älska den ;)

Annica sa...

Vad härligt! Jag har en stooor väska från Fiskars där mycket får plats.

Fia sa...

Tack för din omtänksamma kommentar i min blogg. Det värmer när människor är så uppriktiga som du och kan dela med sig.

Jag är inte så lite avis på dig och din väska....... Skulle gärna också gå och vänta på en. Berätta gärna mer och visa lite foton så att vi andra får njuta.

Kram fia