torsdag 5 november 2009

My sunshine girl

Så har snart åter igen en vecka gått och jag mår bättre som tur är. Tänk att ett huvud kan göra så himla ont.......Inget har jag knåpat med under veckan men hoppas på mycket tid i helgen! Ovan ser ni mitt bidrag till Scrappgalens oktoberutmaning - ännu ett bidrag som inte hann scannas in i tid. Men det spelar egentligen ingen roll för det är ju åt mig/för mig som jag scrappar!
Sen att utmaningar ger mig en kick det är en helt annan historia! Ute är riktigt tråkigt väder, det blåser och från himlen kommer något blött, ena stunden regn för att i nästa stund vara snö, mörker och åter igen mörker (kan ju också vara så att jag bor mitt i skogen, ute på landet och inte en granne man kan se från vårt hus, gatlysen är för mig lyx!) Tråkigt är det iaf med mörker - det är svart när man åker iväg på morgonen och innan man hinner hem så är det samma visa igen. Nej nu får jag sluta gnälla, imorgon är jag ledig och då ska jag unna mig sovmorgon - "inte en minut före nio" som jag brukar säga! Nästa gång ni tittar in så ska jag visa vad jag går och väntar på!
Må gott och krama om dom ni tycker om!
kram ylva

1 kommentar:

Mette sa...

Mmmmm vad mycket fint du gör!!!! Vi måste försöka få till en date! Jag jobbar ganska mycket den här veckan... Men veckan efter det kanske! Annars så ses vi ju i Stockholm! :)

Kram
Mette