söndag 4 juli 2010

Så himmla skoj!!!

Väl hemkommen från en underbar semester vecka i Budapest hade äntligen ett mail från Skaparlusten hamnat i min inkorg, för en tid sen sökte dom flera personer till deras DT-gäng och jag skickade iväg en ansökan. Innan jag läst mailet tänkte jag: det står nog som vanligt...tack för visat intresse men uppdraget/tjänsten har gått till annan sökande bla bla bla...så mina förväntningar var alltså allt utom höga men döm om min förvåning - en plats var vigd åt mig. Helt ensam var jag hemma, maken var och spelade...ringde min mamma...inget svar....provade med Linnea - hon höll på och lagade mat till ett gäng karlar och hade inte heller riktig tid för mig och min glädje. Nå väl - den kvällen somnande jag med ett leende på mina läppar. Jag ser verkligen fram i mot uppdraget och känner mig både hedrad och utvald vilket är mycket trevliga känslor!!! Här hemma är det fortfarande tokvarmt om än att det kommer lite svalkande vindar i mellan åt och dom som känner mig vet jag vad jag tycker om värme......Tills nästa gång vi hörs önskar jag er alla sköna sommarkvällar för det är det bästa som finns!!

kram ylva

4 kommentarer:

Maria sa...

Gratulerar så jättemycket :)
Tack så jättemycket för din kommentar hos mig, ursäkta att jag har dröjt att besöka dig. Har lagt till dig i min favoritlista så at jag lätt hittar hit igen.

Trevlig sommar :)

Mette sa...

Grattis än en gång! :)

Sofie sa...

Åh, vad kul! Ska bli kul att se vad du hittar på, du gör så fina saker.

Sofie

Ulrika sa...

Grattis!!! Lycka till!!