fredag 23 juli 2010

Födelsedagar....


Förra helgen var vi på en 160-års fest!
Härliga grannarna bortanför mamma & pappa fyllde tillsammans 160-år och ställde till med en riktigt trevlig fest! Jag fick äran att till jubilarerna ordna med ett kort från oss och här har ni resultatet.

Äntligen är det lite svalare luft ute och nu börjar min semester - det känns som om någon där uppe har ett gott öga till mig :) Under min semester hoppas jag på många timmar vid mitt skrivbord, att fler garderober blir genomgångna, att lilla rummet får gardiner och annat som gör det hela hemtrevligt, att det kommer regn så att trädgården får lite ork och många stunder med maken och alla ungdomar - älskade Sara och hennes Richard flyttar hem och hela mitt hjärta fylls av glädje - båda våra fina tjejer är snart nära!!

Kramar till er alla från en semesternjutande
ylva

6 kommentarer:

Anonym sa...

ja.. svärmor vi kommer hem

Ulrika aka LillBlomman sa...

Halloj vännen! Länge sedan:) Får väl erkänna att jag är rätt dålig på att blogga runt just nu... Först måste jag ju säga grattis till DT platsen , vad skoj!!!! Jag kommer tyvärr inte med på kryssningen då jag tillhör den fega skara som inte åker färja:) Känns jättetråkigt MEN det är träff i Bålsta den 28/8 DÅ kommer jag och även till mässan i Karlstad! Och i september i Enköping också, kom jag på! Det var ju där vi sågs första gången:)Hoppas att vi ses då!

Kramar!

Stina sa...

Hej gumman! Kul att ville följa med i bloggen.:-) Kram Stina

maria p sa...

Vilket jättefint kort :)

Ha det gott, kram Maria

PS: Tro inte att jag är helt knäpp som aldrig svarar på ditt mail men senaste tiden så går inget riktigt som det ska och mycket har blivit lidande, bl.a. att svara på mail.

Cissi sa...

Hejsan!
Nu var det länge sedan jag var här och tittade... så mycket fint du har skapat. Måste bläddra vidare och se mer. Grattis till DT-platsen hos Skaparlusten!! :D
ps. Du har ett PM från mig på Aos forum, ang. tidningen.

Anonym sa...

STOPPA TERRORN MOT DE SJUKA! Den kan drabba

DIG!

Rösta rödgrönt - för ditt EGET bästa.

Så enkelt är det - för ALLA utom miljonärerna.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7799608.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7799614.ab

- Peter Ingestad, poet