söndag 24 oktober 2010

En klar efter vägen! Kladd och klet med webmosterhelen

I helgen som var gjorde jag denna LO tillsammans med ett helt gäng andra scrappande kvinnor ute till havs. En av kurserna hölls av superduktiga Helen - en scrappande kvinna som jag beundrar mycket...även om vi inte alls har samma stil så gillar jag verkligen hur hon ofta leker med färger och former. Jättekul var det att stämpla och måla på canvas, stänka med mist och inte minst en utmaning att jobba med pastellfärger - något som inte alls hör till "mina färger". på fotot ser ni min Sara och hennes Richard, på cykeltur in mot stan stannade dom till hos Linnea och Sebbe och där bjöds det på "en klar". Äntligen känner jag mig fylld av scrappinspiration och känslan är så himla skön!

Många kramar till er alla där ute i höstmörkret!
ylva

1 kommentar:

Christel sa...

Härliga färger! Kul att du vill vara med och visa vad du skapade på Scrapgalens kryssning!