söndag 23 maj 2010

Tillsammans EveryDay

Just nu pågår ett Bloggparty på AoS och ett bidrag har jag hunnit med. Jag valde att lifta Scrapmyrans Lo "Min coola unge", många roliga utmaningar finns att välja mellan och med lite tur och god vilja kanske jag hinner någon mer! Gårdagen bjöd på ett himmelskt vackert väder, Sara är äntligen hemma på besök från Berlin och ut på altanen bars dynor och bordet dukades, på grillen las gott kött - marinerat av älskade maken - även det blev som en skänk från himlen!! Nu är jag ledig några dagar för att hinna med att umgås med Sara, senare i veckan kommer hennes kille också på besök och maken och min annars lugna och tysta tillvaro byts ut mot fullfart och prat på fler språk. Idag har solen verkligen lyst med sin frånvaro men man kan riktigt se hur växterna sträcker på sig och njuter av allt regn så även om det inte uppskattades av mig så gör det nog gott dit det kommer.

Önskar er alla en skön vecka!
kram ylva

7 kommentarer:

Mette sa...

Men så fin! Och vilket härligt kort på er!
Kram!!!!!

DesignAnnique sa...

Vilken härlig layout! Vackert foto, vackert upplägg... me like!

Och sen tycker jag ju du har det finaste namnet i världen...:)

DesignAnnique sa...

Jadå, det gjorde jag :) Satt framför er på Scrapkryssningen alltså. Och jag tyckte du hade snyggt namn redan då :) Längtar till nästa scrapkryssning, jag tycker det är så roligt.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh så härligt att du är igång och scrappar!!! Kanonfin lo och vilket supermysigt foto på er två!!! Kramar!

ScrapMyran sa...

Jätte vacker LO, jag gillar färgkombinationen. Roligt att se hur olika det kan bli!

Gurkiss Scrappande sa...

Jätte fin LO :)

Kram Gurkiss

Ulrica sa...

Första gången jag besöker di blogg, men absolut inte den sista. Du gör så himla fina saker :D