måndag 13 april 2009

Kommer ni ihåg IKEA katalogen - 2008? Därifrån kommer texten på min senaste LO.....Första gången jag såg katalogen så tänkte jag - ja, precis sår är det. Hemma är världens för mig viktigaste plats :), jag älskar verkligen att vara hemma! När det vankas semstertider är alltid min stora önskan att vi bara ska få vara hemma. Nu i helgen har vi städat av på altanen och även fått dit en del blommor och min stora njutningstid kan börja! Annars har påsken gått med en rasande fart, gäster har kommit och gäster har åkt och det är inte utan att jag är nöjd. I morgon är det åter igen vardag - men även den här veckan är en "kortvecka" vilket inte alls är fel! Nu ska jag ta mig lite tid vid scrappbordet och njuta av det fina månadskiten jag köpt från Skaparlusten samt allt fint jag handlade när jag var på besök hos Mians crappboking i Enköping.
Må gott och var rädda om varandra!
kram ylvan

Inga kommentarer: