torsdag 26 mars 2009

Tekniken & jag!

Äntligen fungerar det som jag vill...efter några samtal och lite suport så lyckades jag ändra storleken från A4till A3 och hela min Lo (så när som på några mm) dök upp på dataskärmen. Så kanonbra, tack snälla maken för julklappen - detta kommer att bli till stor hjälp då kameran och jag inte är helt överens om hur saker och ting ska vara!!

Våran Sebbe tyckte nog allt att svärmor var lite konstig som skulle ha dessa kort framkallade i den sista filen med kort som jag mailade över till honom då vi skulle beställa framkallning tillsammans.....vet han sa att han inte riktigt trodde att jag hade koll på allt jag stoppat in i filen - men där tänkte han lite fel. I den bok där jag under många år skrivit in diverse recept skriver jag alltsom ofta lite dagbok - bland dessa recept och tankar från det som händer och sker kring mig just när receptet skrivs in har jag vid ett tillfälle skrivit lite om vad maten kostar. Jag lovar er att det är rolig läsning och se hur priserna ändras. Därav kom jag på att detta ville jag scrappa!

Må gott och var rädda om varandra!

kram ylvan

hm.....tekniken & jag......inte fungerar det att dubbel klicka på bilden för att få den större.....detta får jag klura vidare på och hoppas på att jag kommer på vad som felas!

Inga kommentarer: