söndag 22 mars 2009

Inte fungerar det som jag vill!

I kväll hade jag tänkt att använda mig av den mycket stora och fina scannern jag fick av maken i julklapp....(och som vi förövrigt packade upp igår med hjälp av Sebbe) men inte förstår jag mig på hur man ändrar bildstorleken på det som jag vill scanna. Därtill är jag nog lite för trött för att orka ta mig igenom den tjocka användarhandboken.......Får nog invänta att lite ork och lust infinner sig :)






Ovan visar jag en Lo från 2008, texten som jag skrivit under fotot av mig handlar om att jag ofta tänker att tiden är en god vän, när något jobbigt händer så blir det bättre när det fått gått en liten tid även om det otäcka och jobbiga inte är ett dugg förändrat så känns allt lite lättare när tiden får gå lite.....uj, vad djup jag blev. Inte alls meningen......:) Nu är det åter igen söndagskväll och en ny vecka står och lurar bakom kröken, jag hoppas på att kunna lägga en liten order på Skaparlusten...gillar verkligen hennes månadskit....hoppas, hoppas på att vi hinner med ett besök på IKEA så att jag kan städa klart och få lite ordning på mina scrappgrejer....och att det snart blir vår - i dag har det återigen snöat här!

Var rädda om varandra och ta inget för givet!

kram
ylvan

1 kommentar:

Blogger sa...

There's a chance you're eligible to get a free $350 Ikea Gift Card.