onsdag 23 januari 2008

Oj vad tiden går.....

Jag har inte glömt bort er - tiden räcker bara inte till! Från februari ska jag börja jobba 80% och hoppas verkligen på att få mer tid över till att blogga och pyssla mer här hemma! Vi är snart klara med duchrummet och bilder kommer så snart jag har något klart att ta kort på, jag måste också sy gardinerna och köpa en ny toapappershållare och några nya fina krokar! Allt sånt hör ju till det som är riktigt roligt att hålla på med!


Visst är väl det här kortet på min mormor fint - hon dog när min mamma bara var 5 år!

Önskar er alla en fortsatt bra vecka!

kram ylva

5 kommentarer:

Skatan sa...

Ett vakert kort i en läckert pampig ram!

Rötterna är viktiga...

Kram.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Så fin mormor var.kortet är vekligen vackert.Passar perfekt i den fina ramen.
kram Pernilla

Verkstedet sa...

flott bilde i fin ramme!
ønsker deg en god helg.
hilsen Karoline

Vardagslycka sa...

Fint kort i en vacker ram! Jag tycker det är så mysigt med gamla porträtt. Vi har ju lite säsongs stängt i Slottsboden just nu men jag har öppet efter ök, så om du ska åt det här hållet är det bara att du hör av dig! Har fortfarande kvar av ljushusen, det blir jättefint när man tänder dem. Sen är det mycket nytt på väg in...
Ha en fortsatt bra lördagskväll!
Kram, Carina

NICOLINAS BONING sa...

Ja,det var verkligen ett vackert kort,tur att det finns kvar så att din mamma hade någon bild att titta på.
Ta det lugnt med bloggen...du hinner det du hinner...och vi får väl ge oss till tåls;-)
Kramar/Birgitta